fredag 10. oktober 2014

Skrivebordet...igjen!

 Her i huset er det høstferie, det nytes med laaange frokoster, fyr i ovnen, tente lys og masse kos.
Guttene går i pysjen frem til lunsj (jeg også). Vi har rett og slett god tid til hverandre:-)

 I hyllen over skrivebordet er det stadig forandringer. Noen favoritter har fast plass, mens andre blir flyttet litt rundt på.
Fredag er min favoritt dag, spesielt deilig med fri. Nå nytes en kopp kaffe mens jeg leser litt nettaviser. Jeg og lillebror skal straks gjøre oss klar til bytur, DAB-radioen tok nettopp kveld så ny står på handlelappen.


Ha en strålende helg flotte folk.

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Stilig hjemmekontor, og lyse lekre bilder! -Liker! ;)
    Herlig med litt fri kan jeg tenke meg, å drive egen business krever sin kvinne, nyt fridagene og riktig god helg til deg og dine! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Takk Ann:-)

    Det er deilig med litt fri, liker spesielt de korte feriene- de setter man ekstra pris på:-)

    Klem

    SvarSlett